24 жовтня 2019 року відбулися заключні заходи Одинадцятого Національного фестивалю соціальної реклами. Фестиваль проводиться з 2005 року та на сьогодні є найбільшим заходом в Україні у сфері соціальних комунікацій. Організаторами Фестивалю є Спілка рекламістів України та журнал «Маркетинг і реклама». Офіційним Партнером 11-го НФСР виступила компанія PepsiCo Україна. Проведення Фестивалю має на меті залучення суспільної уваги до значущих соціальних проблем України, залучення широкого кола креаторів до створення соціальної реклами, підвищення якості соціальної реклами в державі.
У рамках 11-го НФСР традиційно було проведено творчий конкурс соціальних комунікацій: реклами, PR, івент-маркетингу та ін. У рамках 11-го НФСР було організовано експозицію конкурсних робіт, традиційно відбулися майстер-класи та семінари провідних рекламістів і громадських діячів, круглий стіл із проблем комунікацій соціально-відповідального бізнесу, обговорення нових трендів у соціальних комунікаціях.
Команда «Маркетинговий клуб ОНАХТ» студентів 1-4 курсів вперше прийняла участь в такому фестивалі та розробила проекти для партнерських номінацій:
1) «Куріння. Загроза людини. Загроза суспільству» – відео та друкована реклама «Тобі обирати…»;
2) «Виходь на світло» – відео-реклама «Удали все «не» из жизни»;
3) «Стимулювання роздільного збору відходів населенням як чинник захисту довкілля» – соціальна рекламна кампанія «Подари мусору новую жизнь»
Студенти отримали незабутні враження від спілкування з провідними рекламистами та сертифікати участі.