№ з/п |
Назва освітнього компоненту |
Кількість кредитів ЄКТС |
Посилання на силабус |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
3 семестр (необхідно набрати 6 кредитів) |
1 |
Методика виконання дисертаційної роботи |
6 |
http://marketing.ontu.edu.ua/metodika-vikonannya-disertatsijnoyi-roboti/ |
2 |
Технології Digital-маркетингу*
|
3 |
http://marketing.ontu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/29/2022/10/Silabus-Tehnologiyi-Digital-marketingu.pdf |
3 |
Організація ефективної діяльності суб’єктів готельно – ресторанного бізнесу* |
3 |
http://hospitality.ontu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/55/2023/10/Silabus_OEDS-2023.pdf |
4 |
Креативний менеджмент* |
3 |
http://hospitality.ontu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/55/2021/09/SIL_kreativ_menedzh_2021.pdf |
5 |
Формування маркетингових стратегій аграрних підприємств |
6 |
http://marketing.ontu.edu.ua/formuvannya-marketingovih-strategij-agrarnih-pidpriyemstv/ |
6 |
Економічний аналіз ефективності наукових розробок та впроваджень* |
6 |
http://kub.ontu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/9/2024/04/VK1-Ekonomichnij-analiz-efektivnosti-naukovih-rozrobok-ta-vprovadzhen.pdf |
4 семестр (необхідно набрати 6 кредитів) |
1 |
Управління конкурентоспроможністю підприємства |
6 |
http://marketing.ontu.edu.ua/upravlinnya-konkurentospromozhnistyu-pidpriyemstva/ |
2 |
Брендинг територій |
6 |
http://marketing.ontu.edu.ua/proyekt-onp-075-marketing-2/ |
3 |
Регіональний маркетинг |
6 |
http://marketing.ontu.edu.ua/regionalnij-marketing/ |
4 |
Концептуальні та методологічні основи управління маркетинговою діяльністю |
6 |
http://marketing.ontu.edu.ua/kontseptualni-ta-metodologichni-osnovi-upravlinnya-marketingovoyu-diyalnistyu/ |