Тематика наукових досліджень

Держбюджетна тематика  кафедри  МПіТ

  1. Підвищення ефективності Digital- маркетингу у діяльності підприємств сфер харчової та переробної промисловості, рекреаційних та комерційних послуг (номер державної реєстрації 0121U107537) »
  2. Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості. Державний реєстраційний номер: 0122U200476
  3. Організаційно-економічний механізм формування ефективного підприємницького сектора регіону на засадах інноваційно-інвестиційного маркетингу. Державний реєстраційний номер: 0121U109589

Пріоритетні напрями наукових досліджень, що реалізуються в кваліфікаційних роботах бакалаврів та магістрів  спеціальності 075 «Маркетинг»

  1. Розробка маркетингових програм розвитку підприємств агропромислового комплексу
  2. Організація та маркетингове планування агропромислових підприємств в умовах трансформаційних змін зовнішнього маркетингового середовища
  3. Маркетинговий аналіз цінової політики агропромислового підприємства в умовах глобальних викликів світового ринку
  4. Удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування продукції агропромислових підприємств
  5. Формування системи базових маркетингових стратегій будівельних  компаній регіону
  6. Управління маркетинговою асортиментною політикою агропромислових підприємств в умовах розвитку евроінтеграційних процесів
  7. Підвищення конкурентоспроможності підприємств сфери фінансово-кредитних послуг на регіональному ринку
  8. Формування стратегії створення і просування на ринок м. Одеси нового закладу харчування
  9. Управління маркетинговою діяльністю елеваторних підприємств в умовах розвитку інфраструктури ринку зернової продукції
  10. Управління маркетинговою діяльністю та підвищення її ефективності в підприємствах харчової промисловості регіону в умовах забезпечення сталого розвитку
  11. Управління маркетинговою діяльністю підприємств на В2В ринку в умовах формування регіонального промислового маркетингу
  12. Розвиток маркетингових digital-комунікацій агропромислових підприємств регіону в умовах ринкової конкуренції
  13. Стратегічний план розвитку рекламного агентства в умовах формування регіонального ринку  маркетингових послуг
  14. Управління рекламною діяльністю виноробних підприємств регіону
  15. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємств сфери гостинності

Звіт про науково-дослідну роботу кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі за 2020 рік

План роботи з держбюджетної тематики кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі на 2021 рік