Підвищення ефективності Digital- маркетингу у діяльності підприємств сфер харчової та переробної промисловості, рекреаційних та комерційних послуг (номер державної реєстрації 0121U107537) »
Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості. Державний реєстраційний номер: 0122U200476
Організаційно-економічний механізм формування ефективного підприємницького сектора регіону на засадах інноваційно-інвестиційного маркетингу. Державний реєстраційний номер: 0121U109589
Пріоритетні напрями наукових досліджень, що реалізуються в кваліфікаційних роботах бакалаврів та магістрів спеціальності 075 «Маркетинг»
Розробка маркетингових програм розвитку підприємств агропромислового комплексу
Організація та маркетингове планування агропромислових підприємств в умовах трансформаційних змін зовнішнього маркетингового середовища
Маркетинговий аналіз цінової політики агропромислового підприємства в умовах глобальних викликів світового ринку
Удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування продукції агропромислових підприємств
Формування системи базових маркетингових стратегій будівельних компаній регіону
Управління маркетинговою асортиментною політикою агропромислових підприємств в умовах розвитку евроінтеграційних процесів
Підвищення конкурентоспроможності підприємств сфери фінансово-кредитних послуг на регіональному ринку
Формування стратегії створення і просування на ринок м. Одеси нового закладу харчування
Управління маркетинговою діяльністю елеваторних підприємств в умовах розвитку інфраструктури ринку зернової продукції
Управління маркетинговою діяльністю та підвищення її ефективності в підприємствах харчової промисловості регіону в умовах забезпечення сталого розвитку
Управління маркетинговою діяльністю підприємств на В2В ринку в умовах формування регіонального промислового маркетингу
Розвиток маркетингових digital-комунікацій агропромислових підприємств регіону в умовах ринкової конкуренції
Стратегічний план розвитку рекламного агентства в умовах формування регіонального ринку маркетингових послуг
Управління рекламною діяльністю виноробних підприємств регіону
Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємств сфери гостинності