Наша кафедра завжди знаходиться у пошуку нестандартних рішень у процесі вибору форм і методів викладання. Сьогодні для проведення лекції «Використання сучасних інформаційних засобів та платформ для просування товарів та послуг» (дисципліна «Маркетинг», викладач – доцент кафедри Савченко Т.В.) для студентів 2 курсу спеціальність «Менеджмент» була запрошена Баранець Олександра, студентка гр. ГРСм 501, яка поєднує навчанням з працею маркетолога у закладі швидкого харчування Billy’s Hamburgers.
Олександра розповіла про особистий досвід пошуку засобів активізації процесів збуту продукції та створення позитивного іміджу підприємства. Під час лекції студентів ознайомили з сучасними засобами рекламування продукції та послуг: використання інформаційних платформ 2gis та гугл акаунтів, проведення рекламних кампаній із залученням медійних особистостей та блогерів, із засобами та методами визначення ефективності рекламних заходів. Лекція пройшла в шаленому темпі, доброзичливій атмосфері та цілою купою питань та позитивних вражень.