Основи маркетингової аналітики

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Успішне функціонування будь-якого суб’єкту господарювання в ринковому середовищі може бути забезпечено лише при наявності точної, повної і вірогідної інформації. Без інформації неможливий процес управління підприємством, бізнесом. Інформація в маркетингу – найважливіший ресурс, що забезпечує стратегічну перевагу підприємства над конкурентами. Маркетинг являє собою, в першу чергу, інформаційно-аналітичний процес, у рамках якого вивчається й аналізується інформація про потреби населення, покупців з метою їх подальшого задоволення. Тому збирання, обробка, аналіз інформації про ринки, товари, споживачів, підприємства – найважливіша складова частина маркетингової діяльності. Отримання маркетингової аналітики – важливий етап маркетингових досліджень, що дозволяє підприємству на ринку отримувати переваги у конкурентній боротьбі, знижувати ступінь ризику, своєчасно визначати зміни у маркетинговому середовищі, координувати дії у ринковій стратегії. Аналітична система маркетингу охоплює прогресивні засоби для аналізу даних і проблемних ситуацій. Вона складається із статистичного банку і банку моделей, банку (баз ) даних. Результатом вивчення освітньої компоненти «Основи маркетингової аналітики» має стати оволодіння методичними підходами до формування маркетингової інформаційної системи, практичними навичками здійснення маркетингового статистичного спостереження, зведення і групування його даних, побудови системи показників маркетингової статистики, аналізу рядів динаміки, формування і проведення вибіркових спостережень, аналізу сезонних коливань на основі статистичних індексів, застосування програмного забезпечення у аналізі маркетингової статистики. Освітній компонент «Основи маркетингової аналітики»» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетинг соціальних мереж» (SMM), «Маркетингові комунікації», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингова товарна політика».

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Метою викладання освітнього компоненту «Основи маркетингової аналітики» є сприяння оволодінню здобувачами спеціальності «Маркетинг» основами формування маркетингової інформаційної системи підприємства для забезпечення прийняття обґрунтованих управлінських рішень у маркетинговій діяльності в умовах невизначеності. В результаті вивчення курсу «Основи маркетингової аналітики» студенти повинні знати: основи формування маркетингової інформаційної системи, здійснення маркетингового статистичного спостереження та методичні засади аналітичної обробки інформації, отриманої в процесі спостережень. Отримані знання дозволять сформувати вміння організувати проведення маркетингового статистичного спостереження, здійснити контроль його результатів, застосувати статистичні методи і програмне забезпечення для обробки інформації та формування статистичного банку та банку статистичних моделей для планування і прогнозування маркетингової діяльності

Силабус: Основи маркетингової аналітики
Робоча програма: Основи маркетингової аналітики