Дисципліна «Нейромаркетинг»

 Дисципліна «Нейромаркетинг»

27 вересня в Лабораторії сенсорного аналізу ОНТУ відбулось практичне заняття для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг», в межах дисципліни «Нейромаркетинг»: «Аромамаркетинг – як тригер позитивного клієнтського досвіду».
Нюх – важливе та єдине відчуття, яке так сильно може керувати емоціями людини та пам’яттю. Маркетологи активно використовують аромат як один з ефективних інструментів нейромаркетингу.
Була представлена палітра ароматів, які можуть використовуватись для ароматизації приміщень і підвищення рівня продажів в магазинах.
Здобувачі дізнались, що понад 75% щоденних емоцій людини пов’язані саме із запахами, вчились розрізняти аромати, а також дослідили, які групи запахів з чим асоціюються у споживачів та з якими товарами/сферами бізнесу краще поєднуються.
f07a33db-4e45-4921-8c6c-742dff24c84d ea8ac396-69b9-421f-afb9-f382296e857c e68e6ac1-bd7a-479a-a170-2b4e578da510 3f58d520-8f8b-49e4-8e39-bd35a718f547