Дисципліна «Нейромаркетинг»
27 вересня в Лабораторії сенсорного аналізу ОНТУ відбулось практичне заняття для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг», в межах дисципліни «Нейромаркетинг»: «Аромамаркетинг – як тригер позитивного клієнтського досвіду».
Нюх – важливе та єдине відчуття, яке так сильно може керувати емоціями людини та пам’яттю. Маркетологи активно використовують аромат як один з ефективних інструментів нейромаркетингу.
Була представлена палітра ароматів, які можуть використовуватись для ароматизації приміщень і підвищення рівня продажів в магазинах.
Здобувачі дізнались, що понад 75% щоденних емоцій людини пов’язані саме із запахами, вчились розрізняти аромати, а також дослідили, які групи запахів з чим асоціюються у споживачів та з якими товарами/сферами бізнесу краще поєднуються.