Сьогодні актуальним є творчий підхід до навчання. А навчання за спеціальністю «Маркетинг» іншим і не може бути. саме тому, 6 березня на базі Одеського технічного коледжу ОНАХТ відбувся Міжвузівський студентський круглий стіл за темою: “Національні особливості реклами”.
Реклама стала невід’ємною складовою сучасного життя, хоча є лише маленькою частиною маркетингу. Реклама відрізняється формою, змістом, носієм, вона є відображенням культурних та етичних особливостей суспільства, в якому створена. Ці питання активно обговорювалися всіма учасниками-студентами ВНЗ І-ІV рівня акредитації: Одеської національної академії харчових технологій, Одеського технічного коледжу ОНАХТ, Коледжу нафтогазових технологій, інженерії та інфраструктури сервісу ОНАХТ, Одеського автодорожнього коледжу ОНПУ, Одеського фінансово-економічного коледжу КНТЕУ.
Організатором заходу виступила Коробкіна О.В., голова методичної комісії викладачів економіки і фінансів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Одеської області, викладач економічних дисциплін ОТК ОНАХТ, модератором – Голубьонкова О.О., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва та торгівлі ОНАХТ. Гість круглого столу – відомий одесит, президент японського клубу в Одесі – Гольша А.К.
Каламан О.Б., директор навчально-накового інституту прикладної економіки та менеджменту ім. Г.Е Вейнштейна ОНАХТ, щиро привітала усіх учасників круглого столу та побажала цікавих відкриттів у багатогранному світі реклами.
Підтвердженням того, що реклама не залишає байдужими будь-кого, стала презентація студентів-механіків Одеського автодорожнього коледжу (під керівництвом викладача – Шевченко С.В.) на тему: “Реклама різних країн світу”. Цікаво, що студенти, які вчяться на механіків, представили також рекламу створену власноруч. Це було креативно і повчально.
Яка ж реклама є найбільш ексцентричною та незвичною для нас? Учасники одностайно визнали: азійська взагалі, а зокрема – японська. Модератор Голубьонкова Олена Олексіївна зробила акцент на відмінностях європейської та азійської реклами та їх причинах.
Як знавець японського життя, культури та мови, Гольша А.К. розкрив деякі “секрети” японського менталітету та сприйняття ними реальності, а саме: життя японці сприймають через символи та образи, чим відрізняються від європейців, які сприймають зовнішній світ через почуття. Анатолій Кирилович провів майстер-клас зі складання орігамі і показав, як орігамі може стати елементом ефективної реклами.
Що відбувається, якщо розробники реклами не враховують національних особливостей? Результатом стає різке падіння продажів, та навіть міжнародні скандали. Саме таки приклади, смішні і не дуже, навів Тараненко (студент ІІ курсу спеціальності “Маркетингова діяльність” ОТК ОНАХТ).