З першого випуску бакалаврів кафедри «Маркетингу, підприємництва та торгівлі» двоє студентів брали участь у виконанні випускних робіт в рамках комплексних дипломних проектів.
Зінченко Анастасія Сергіївна (керівник Мардар М.Р.) брала участь і виконувала розділ «Маркетингові дослідження ринку зернових пластівців з метою позиціонування нової продукції» в дипломному проекті на тему «Будівництво комплексу з безвідходної переробки зернових культур для підприємств ТОВ «Нібулон». Дипломний проект виконувався під керівництвом д.т.н., проф. Жигунова Д.А. за участю кафедр «Технології переробки зерна», «Технології зберігання зерна», «Технології комбікормів і біопалива», «Товарознавства та експертиза товарів» і «Маркетингу, підприємництва і торгівлі».
Пономаренко Тетяна Романівна (керівник Мардар М.Р.) брала участь і виконувала розділ «Маркетингові дослідження ринку комбікормів для декоративних і співочих птахів з метою позиціонування нової продукції» в дипломному проекті «Науково-технологічні основи вдосконалення виробництва комбікормів для декоративних і співочих птахів». Дипломний проект виконання під керівництвом д.т.н., проф. Єгорова Б.В. за участю кафедр «Технології комбікормів і біопалива», «Товарознавства та експертиза товарів», «Маркетингу, підприємництва і торгівлі» та «Економіки підприємства».
Крім того, на Одеському заводі шампанських вин в рамках проекту «Кюве Академія» були представлені 4 випускні роботи:
1. Христич О.В. (Керівник Брайко М.Г.) «Розробка стратегії позиціонування та диференціації ігристих вин ЗАТ «Одеський завод шампанських вин»;
2. Малигіна К.А. (Керівник Кордзая Н.Р.) «Удосконалення асортиментної політики ЗАТ «Одеський завод шампанських вин»;
3. Зайцев М.В. (Керівник Брайко М.Г.) «Розробка програми маркетингових івентів для просування проекту «Кюве Академія»;
4. Стафійчук Д.Д. (Керівник Голубьонкова О.О.) «Розробка стратегії розвитку ігристого вина ТМ «Одеса».