7-9 липня 2017 року Одесі пройшли заключні події проекту «Рекламний Полігон». Це творче змагання команд молодих рекламістів. Мета – розробка рекламної кампанії на задану рекламодавцем тему за певний час. Особливостями цього креативного баттла є максимальне наближення до ситуацій в практичній рекламної діяльності: жорсткий цейтнот, наявність декількох реальних завдань, змагання з іншими командами – «агентствами».
«Рекламний Полігон» був вперше проведений в 2012 році в рамках проектів Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Потім він реалізувався як одна з номінацій УСФР (осінь 2016). У цьому році «Полігон» дебютував як самостійне захід, співорганізатором виступила Одеська академія харчових технологій.
На літній баттл зібралися десять студентських команд з Києва, Харкова та Одеси. На початку змагань вони отримали відразу три брифа «Фіскальний чек – гарантія якості і безпеки побутової техніки», «Популяризація премії Teacher Prize Ukraine» та «Просування платформи iLearn». Кейси були присвячені соціальним проблемам детінізації української економіки, підвищенню престижу вчительської професії і допомоги випускникам інтернатів у вступі до вузів.
Незважаючи на жорстку нестачу часу (рівно 48 годин на виконання трьох кампаній) і численні одеські спокуси, команди створили гідні креативні роботи. Вони були строго, але справедливо оцінені професійним журі на чолі з креативним директором Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтином Шнайдером.
Команда маркетологів 4-5 курсів ОНАХТ «Хобі-і-Ти» (капітан – Жихарева Наталія, керівник – Брайко Марина Герольдівна) зайняла перше місце за брифом «Просування платформи iLearn» та в загальнокомандному заліку зайняла друге місце.
Команда «Yappie» (капітан Струц Єлизавета, керівник – Каламан Ольга Борисівна) в загальнокомандному заліку посіла третє місце та отримала подарунки від партнера проекту компанії «Samsung».