Промисловий маркетинг

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Освітній компонент «Промисловий маркетинг» є невід’ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу, актуальність вивчення якого зумовлена необхідністю впровадження теоретико-методичних положень та інструментарію управління маркетинговою діяльністю в практику промислових підприємств. Промисловим підприємствам доводиться розв’язувати велику кількість складних проблем, щоб досягти максимального успіху на ринку та залишатись конкурентоспроможним. Досконале знання потреб споживачів товарів виробничо-промислового призначення і виробництво таких товарів, що їх задовольняють, – єдина можливість досягти цілей щодо отримання економічного і соціального ефекту, які пов’язані з прибутком, проникненням на нові ринки, збільшенням обсягу продаж та частки ринку. Сучасні маркетингові технології дозволяють досягнути цієї мети. Ринок товарів виробничого призначення та ділових послуг має свої особливості, які притаманні тільки цьому ринку. Кожний маркетинговий аспект, що має відношення до виробництва засобів виробництва та ділових послуг, альтернативний своїм аналогам на споживчому ринку. Маркетинг промислового підприємства – це вид діяльності, який забезпечує взаємодію підприємств з організаціями-споживачами, що купують товари та послуги для їх подальшого використання у промисловому виробництві. Це вимагає проведення необхідних маркетингових досліджень як особливих власних спостережень для прийняття обґрунтованих господарських рішень. Вивчення освітньої компоненти «Промисловий маркетинг» дозволить майбутнім маркетологам в їх професійній діяльності вирішувати цілу низку й інших маркетингових проблем, що стоять перед промисловими підприємствами: проблеми з прийняття стратегічних рішень щодо освоєння нової продукції, часу виходу з нею на ринки, диверсифікації напрямів своєї діяльності, вибору постачальників, прийняття рішення про покупку обладнання, ухвалення цінової політики, організації комунікаційних кампаній та стимулювання збуту, формування збутової політики..

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Метою викладання освітнього компоненту «Промисловий маркетинг» є формування у здобувачів системних теоретичних знань і практичних навичок у галузі маркетингу промислових підприємств, вивчення головних методологічних та організаційних питань маркетингу на промислових ринках.

Силабус: Промисловий маркетинг 2025

Силабус: Промисловий маркетинг 2024
Робоча програма: Промисловий маркетинг