АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Освітній компонент (ОК) «Стратегічний аналіз у маркетинговій діяльності» спрямований на формування у здобувачів вищої освіти комплексу знань, умінь, навичок та інструментів, що дозволяють приймати виважені і ефективні рішення щодо розробки маркетингової стратегії підприємства, опираючись на результати стратегічного аналізу та враховуючи маркетингові аспекти діяльності підприємства.
Освітній компонент «Стратегічний аналіз у маркетинговій діяльності» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітньої компоненти Товарна інноваційна політики та політика розподілу.
МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Метою дисципліни «Стратегічний аналіз у маркетинговій діяльності» є отримання знань про особливості застосування методів обґрунтування рішень що стосуються маркетингового стратегічного управління підприємством.
Основні завдання вивчення дисципліни «Стратегічний аналіз у маркетинговій діяльності» зводяться до вивчення: особливостей визначення місії, цілей та завдань підприємства в межах стратегічного планування; вивчення особливостей і принципів розробки та застосування функціональних, продуктових та ресурсних стратегій в процесі управління стратегічними змінами в сучасних умовах господарювання; розгляд основних методів отримання та реалізації конкурентних переваг підприємств; виявлення найбільш ефективних способів впровадження стратегічних змін на підприємстві.
Силабус: Стратегічний аналіз у маркетинговій діяльності 2024
Силабус: Стратегічний аналіз у маркетинговій діяльності 2023