АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Освітній компонент (ОК) «Маркетинг та бізнес-планування». Дисципліна полягає в формуванні системи теоретичних знань і практичних навичок з управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Завдання: вивчення сутності та сфери маркетингу, впливу маркетингового середовища на діяльність підприємств, формування вмінь маркетингового аналізу і розроблення маркетингових планів, які спрямовані на задоволення потреб споживачів.
МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Мета: формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Методологічною основою дисципліни є загально-філософські та загальнонаукові принципи: діалектична логіка, порівняння, аналіз, синтез.