27 квітня 2017 року на базі Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця відбувся фінал ХІ Міжнародного конкурсу студентських рекламних та PR-проектів «Золотий компас». Темою цього року стали кластерні ініціативи та проекти. У конкурсі прийняли участь 20 команд з провідних вузів України. Представники Києва, Харкова, Одеси, Дніпра, Тернополя, Чернігова, Сум та Запоріжжя змагалися за головний приз в трьох секціях: маркетинг, PR, START UP.
Кафедру МПіТ ОНАХТ на цьому престижному міжнародному конкурсі представляла команда «Хобі-і-Ти» у складі студентів-маркетологів, а саме: Жихарєка Наталя, Родіна Антоніна, Кухар Анастасія, Новак Вікторія (керівники доцент Голубьонкова О.О., ст. викл. Брайко М.Г., консультант – к.т.н., викл. каф. вина і енології Тринкаль О.В.).
За результатами публічного захисту PR-проект «Винна дорога» (замовник – лабораторія сенсорного аналізу ОНАХТ) та маркетинговий проект «Наступна зупинка – Станція Виноробна» посіли два II місця (кожен у своїй секції).
Захист маркетинг-проекту можна подивитись на офіційному youtube каналі кафедри МПіТ за посиланням.
![]() |
![]() |