Інноваційний розвиток підприємства на засадах маркетингу

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Світові економічні тренди демонструють об’єктивну необхідність забезпечення інноваційності розвитку підприємства як передумови його виживання у глобальному конкурентному середовищі. Для вітчизняних підприємств забезпечення інноваційного розвитку на засадах маркетингу  є, по суті, єдиною передумовою їх виживання та потенційного виходу на світові ринки. У цьому контексті мова йде не лише про технологічні чи продуктові інновації, які в силу обмеженості ресурсного забезпечення діяльності становлять неабиякі проблеми щодо реалізації, але й про управлінські, маркетингові та організаційні інновації. Ці питання й висвітлюються в дисципліні – «Інноваційний розвиток підприємства на засадах маркетингу». Вивчення  курсу допоможе студентам  орієнтуватися   в  питаннях   інноваційної діяльності підприємств у ринкових економічних умовах, розуміти роль інноваційної політики як засобу підвищення ефективності підприємницької діяльності і виробництва конкурентоздатної продукції; вміти виявляти найефективніші напрямки оновлення техніко-технологічної бази підприємства та її продукції, розробляти інноваційні заходи і управляти інноваційними процесами на мікрорівні – в підприємстві, та на макрорівні – в  галузі, країні.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою вивчення дисципліни «Інноваційний розвиток підприємства на засадах маркетингу» є опанування механізмами управління інноваційним розвитком економічних систем в умовах ринкової економіки, забезпечення результативності формування та використання інноваційного потенціалу підприємств, ефективності інвестування в інновації; набуття вмінь обґрунтовувати напрямки пріоритетного інноваційного розвитку та альтернативні варіанти управлінських рішень у маркетинговому менеджменті.

Силабус: Інноваційний розвиток підприємства на засадах маркетингу
Робоча програма: Інноваційний розвиток підприємства на засадах маркетингу