Кейс Mars Marketing Challenge

В листопаді 2018 року команда студентів-маркетологів у складі Струц Єлизавети, Михальчук Валерії та Бєскової Анастасії (керівник – ст. викл. Брайко М.Г.) зареєструвалась на сайті CASERS для вирішення кейсу «Mars Marketing Challenge»: Спробуй себе на посаді бренд-менеджера улюблених брендів жувальної гумки від компанії Mars Ukraine.

Проект команди «Аналіз бар’єрів споживання жувальної гумки в Україні та способи їх подолання» не увійшов до п’ятірки фіналістів. Але Марина Герольдівна Брайко та Ліза  Струц отримали нагоду поспілкуватися с журі кейсу – провідними спеціалістами компанії Mars Ukraine 21 листопаду 2018 року в головному офісі компанії у Києві.

Журі оцінило оригінальну методику аналізу споживацької поведінки покупців   жувальної гумки, але відмитило відсутність чітких рекомендацій щодо стратегії просування в прикасовій зоні (що було другою частиною завдання). Спілкування з Brand Manager Gum та іншими членами журі було дуже конструктивним для подальшої участі студентів-маркетологів у вирішенні реальних кейсів від провідних українських компаній на платформі CASERS.