Кейс Mars Sales Challenge

В цьому році ми теж взяли спробу у вирішенні кейсу «Mars Sales Challenge»  від компанії Mars Ukraine на платформі CASERS. Завданням кейсу було вивести новий продукт на ринок України: “Уяви, ти Sales Director у корпорації MARS. Нещодавно компанія придбала новий бренд KIND, який виробляє протеїнові батончики з цільними горіхами та фруктами. Завдяки своїй якості та смаку батончик стрімко завойовує світ, і зараз саме в тебе є шанс вивести його на ринок України!”

У рамках кейсу на студентів чекало  справжнє занурення у світ Sales and Customer (Trade) Marketing:

⭐аналіз ринку;

⭐визначення цільової аудиторії для продукту;

⭐вибір товарних позицій;

⭐визначення цінової політики; і найцікавіше — розробка стратегії виведення продукту горіхових батончиків KIND на ринок України.

Допомагати тобі розробити найкраще рішення будуть ментори від MARS. Автори найкращих рішень отримають можливість працевлаштування або стажування в MARS із глибоким зануренням в реальний світ Sales and Marketing.

Команда студентів спеціальності 075 «Маркетинг»  у складі Мальчевої Асіят, Костенюк Анастасії (обидві – 1-й рік скороченного навчання 2 роки  СВО «Бакалавр»), Маковей Вероніки (2-й курс СВО «Бакалавр2), Струц Єлизавета  (1-й курс СВО «Магістр») під керівництвом Голубьонкової О.О. та Брайко М.Г. розробила проект «Виведення протеїнових батончиків бренду KIND на ринок України», відвідала онлайн менторську зустріч та завантажила своє рішення на платформу CASERS. На жаль в ТОП-5 команд фіналістів з 44 поданих робіт наш проект не увійшов.

Робота з реальними кейсами від міжнародного холдингу –   це дуже цікавий досвід для студентів-маркетологів!

1 (1)   2