Кон’юнктурні дослідження ринку

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Освітній компонент (ОК) «Кон’юнктурні дослідження ринку» спрямований на формування у здобувачів вищої освіти комплексу знань, умінь, навичок та інструментів, що дозволяють приймати виважені і ефективні рішення щодо розвитку товарів та/або послуг на певному товарному ринку ґрунтуючись на результатах кон’юнктурних досліджень ринку. Освітній компонент «Кон’юнктурні дослідження ринку» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент Теорія ймовірності і математична статистика, Маркетингові дослідження.

.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Метою дисципліни «Кон’юнктурні дослідження ринку» є інформацію про комплексний характер кон’юнктури товарних ринків як складового елемента загальної економічної кон’юнктури, забезпечити оволодіння студентами методикою дослідження кон’юнктури товарних ринків, навичками з оцінки стану ринку, виявлення комплексу показників та ступеня збалансованості основних його елементів, визначення перспектив подальшого розвитку

Силабус; Кон’юнктурні дослідження ринку 2023

Силабус: Кон’юктурні дослідження ринку 2022