Креативна візитівка ОП «Маркетинг та digital-комунікації» (075 Маркетинг) в межах конкурсу «МОТИВАЦІЯ НЕСКОРЕНИХ 2.0»
Здобувачі 2 го курсу спеціальності 075 «Маркетинг» ОП «Маркетинг та digital-комунікації» Надія Пастух та Стас Шендерук створили креативну візитівку освітньої програми за умовами конкурсу «МОТИВАЦІЯ НЕСКОРЕНИХ 2.0» на тему: “Імпульс освіти: конкурс креативних презентацій українських освітніх закладів” https://100pidpysnykiv.com.
Дізнатися більше про переваги навчання за Освітньою програмою «Маркетинг та digital-комунікації» можна 8 червня 2024 року, в 11:00, в День відкритих дверей Одеського національного технологічного університету (Одеса, вул. Канатна 112), в секторі Факультету Менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування.
ОТРИМАЙ ІМПУЛЬС ДЛЯ ЗДОБУВАННЯ ДІЙСНО АКТУАЛЬНОЇ ОСВІТИ!