АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Курсова робота це форма індивідуальної роботи здобувачів над конкретною проблемою діючих вітчизняних підприємств в ході виконання якої студентом мають бути застосовані сучасні теоретико-методологічні положення маркетингової теорії.
Освітній компонент (ОК) «КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення обов’язкового освітнього компоненту «Маркетингові дослідження». Він дає можливість практичного закріплення теоретичних знань, отриманих протягом вивчення даного курсу, підвищити здатність до самостійної роботи за обраною спеціальністю.
МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Метою освітнього компоненту є закріплення знань щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємства. Методологічною основою ОК є загально-філософські та загальнонаукові принципи: діалектична логіка, порівняння, аналіз, синтез.
Силабус: Курсова робота з дисципліни Маркетингові дослідження 2024