Курсова робота з дисципліни «Стратегія та планування в маркетингу»

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Курсова робота з дисципліни «Стратегія та планування в маркетингу» є завершальним етапом засвоєння теоретичних знань та практичних навичок здобувачами щодо формування стратегічного підходу до маркетингової діяльності підприємства. Основною метою роботи є розвиток вміння здійснювати комплексний аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, формувати стратегічні цілі, обґрунтовувати маркетингові стратегії та прогнозувати ефективність їх реалізації.
Зміст курсової охоплює стратегічний аналіз підприємства, аналітичну оцінку конкурентної позиції та портфеля продуктів, розробку стратегічних рішень і планів. Курсова робота сприяє розвитку навичок дослідницької діяльності, аргументації управлінських рішень, використання сучасних методів стратегічного планування та критичного мислення.
Освітній компонент «Курсова робота з дисципліни «Стратегія та планування в маркетингу» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення обов’язкового освітнього компоненту «Стратегія та планування в маркетингу». Він дає можливість практичного закріплення теоретичних знань, отриманих протягом вивчення даного курсу, підвищити здатність до самостійної роботи за обраною спеціальністю.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Мета курсової роботи: сформувати у здобувача вищої освіти цілісне уявлення про стратегічний підхід у маркетинговій діяльності підприємства, закріпити набуті знання з розробки та оцінки маркетингових стратегій, а також розвинути навички самостійного аналізу внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства, стратегічного планування та обґрунтування рішень на основі емпіричних даних.

Силабус: Курсова робота з дисципліни «Стратегія та планування в маркетингу» 2024