Маркетинг 073

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Освітній компонент (ОК) «Маркетинг» спрямований на формування у здобувачів вищої освіти комплексу знань, умінь, навичок та інструментів управління маркетинговою діяльністю підприємства, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах та напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Освітній компонент «Маркетинг» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент Макроекономіка і мікроекономіка, Етика ділового спілкування.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг» є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів в сучасних умовах.

Силабус: Маркетинг