Маркетинг інвестицій та біржова діяльність

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Маркетинг інвестицій та біржова діяльність – це діяльності на світових фінансових ринках, освоєння методів аналізу фінансових ринків та вмінням ефективно користуватись біржовими інструментами, здатність приймати ефективні стратегічні рішення та прогнозувати тенденції і страхувати ризики на ринку. Мета маркетингу інвестицій та біржової діяльності полягає у реалізації угод, укладених за межами національних кордонів, з метою задоволення потреб власних підприємств та бізнесу зарубіжжя. Основним завданням вивчення дисципліни є надання студентам знань з організації біржової діяльності; набуття практичних навичок з: організації торгівлі на біржі товарами, цінними паперами, валютою; організації взаємовідносин з брокерськими конторами; використання біржової інформації для організації високоефективного виробництва та збуту сільськогосподарської продукції.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою освітнього компоненту є формування комплексу теоретичних знань і практичних вмінь, навичок щодо управління біржовими контрактами, організувати активну діяльність з максимально можливою ефективністю в усіх галузях і сферах народногосподарського комплексу, пов’язаних з біржовою діяльністю на основі координації і економії витрат руху МТР в часі і просторі; широко використовувати вітчизняний і зарубіжний досвід управління біржовими контрактами.

Силабус: Маркетинг інвестицій та біржова діяльність 2023