АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
На сучасному етапі розвитку ринкових відносин, коли розвиток і підтримка довгострокових, надійних зв’язків з індивідуальними споживачами, постачальниками та іншими партнерами по бізнесу стає пріоритетним напрямком розвитку підприємства, вірно побудована маркетингова система взаємодії стає ключовою конкурентною перевагою підприємства.
Доцільність побудови довготривалих взаємозв’язків між підприємством та покупцем, а саме реалізація клієнтоорієнтованих стратегій в рамках маркетингу відносин може бути розкрита, на наш погляд, наступними перевагами:
– збільшення кількості повторних покупок;
– зниження втрати покупців за рахунок незадоволеності;
– залучення нових покупців;
– підвищення продуктивності;
– прискорення виводу нових продуктів і зниження ризиків..
МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Мета дисципліни – формування теоретичних знань з маркетингу відносин, оволодіння практичними навичками застосування інструментарію маркетингу відносин в управлінській практиці.
Силабус: Маркетинг відносин 2024
Силабус: Маркетинг відносин 2023
Робоча програма: Маркетинг відносин