Менеджмент якості та управління інноваціями

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Освітній компонент (ОК) «Менеджмент якості та управління інноваціями» Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства починається, у першу чергу, із забезпечення якості продукції, що виробляється. Для забезпечення якості необхідна наявність не лише матеріальної бази та кваліфікованого персоналу, але й системного підходу до питань менеджменту. Організація повинна створити дієву систему управління, яка спрямовує її зусилля на якісне виконання всіх процесів, що здійснюються, які у свою чергу, забезпечать досягнення якісного результату (створення якісного продукту або послуги). Також увагу необхідно акцентувати на управління інноваціями та використанні різноманітних підходів до управління інноваціями на підприємстві Отже, менеджмент якості та управління інноваціями спрямовано не лише на сферу управління в організації, а також охоплює всю систему менеджменту компанії у сфері контролю якості й управління безпечністю продукції, управління інноваціями, спираючись на комплексний підхід до управління всіма процесами.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Мета освітнього компоненту – надання студентам системи теоретичних знань зі специфіки управління якості та управління інноваціями на підприємствах та отримання практичних навичок щодо формування системи менеджменту якості та управління Кафедра: Маркетингу, підприємництва і торгівлі Викладач: Мардар Марина Ромиківна, професор кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі, доктор технічних наук Профайл Контакти: marinamardar2003@gmail.com, 048-712-41-03 інноваціями з урахуванням галузевих особливостей.

Силабус: Менеджмент якості та управління інноваціями 2024