Міжнародна торгівля

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Міжнародна торгівля – це теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з таких питань як організація міжнародних торгових потоків, інструменти міжнародної торгівлі, інформаційний бізнес, як ключова форма сучасної міжнародної торгівлі, інформаційний продукт як товар, міжнародний інформаційний ринок та механізм його функціонування, інструменти аналізу цифрового ринку, платіжні системи для міжнародних торгових операцій, засоби просування та стимулювання міжнародного інформаційного бізнесу, засоби організації міжнародної торгівлі інформаційними товарами. Мета Міжнародної торгівлі полягає у реалізації угод, укладених за межами національних кордонів, з метою задоволення потреб власних підприємств та бізнесу зарубіжжя. Основним завданням вивчення дисципліни є надання студентам знань про об’єктивні закони і принципи розвитку концептуальних засад міжнародної торговельної діяльності, структури, головних методів аналізу та оцінки застосування цих методів при дослідженні стану та перспектив розвитку зовнішньої торгівлі України, її зовнішньоторговельної політики. Освітній компонент «Міжнародна торгівля» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетингова товарна політика», «Маркетингова політика розподілу», «Економіка підприємства»

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою освітнього компоненту є формування цілісного уявлення про міжнародну торгівлю та інструменти торгівельної політики, що дозволяють поглибити розуміння світових економічних процесів в епоху глобалізації та обґрунтовувати економічні рішення стосовно експорту та імпорту продукції, торгівельної політики країни, а також прогнозування коливань валютних курсів.

Силабус: Міжнародна торгівля 2023