Міжнародний маркетинг

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Дисципліна «Міжнародний маркетинг» – сукупність принципів комплексного системного управління міжнародною маркетинговою діяльністю на підприємстві та реалізація основних функцій маркетингу у міжнародному бізнесі. Нагальним об’єктом уваги дисципліни є вивчення співвідношень попиту та пропозицій на зарубіжних ринках, їх кон’юнктури, а також способів формування попиту на зарубіжних ринках.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Мета дисципліни: формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок у галузі маркетингової діяльності на світових товарних та регіональних ринках, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі; допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності міжнародних фірм (підприємств).

Силабус: Міжнародний маркетинг (денна ф.н.)
Силабус: Міжнародний маркетинг (заочна ф.н.)
Робоча програма: Міжнародний маркетинг (денна ф.н.)
Робоча програма: Міжнародний маркетинг (заочна ф.н.)