Міжвузівська наукова студентська конференція

image30 березня 2016 року в рамках Міжвузівської наукової студентської конференції відбулася секція по “Маркетингу, підприємництва і торгівлі”. Участь до конференції брали студенти 2-5 курсів спеціальності “Маркетинг”, а також студентка 2 курсу Технікуму газової і нафтової промисловості. На конференції були представлені наступні усні наукові доповіді:

  1. Штемпель Т. Усестороннє дослідження нового продукту – бездріжджового хліба методом SWOT-аналізу, науковий керівник – проф. Мардар М.Р.

2. Єрмолаєв А. Маркетингова стратегія пива ТМ «Оболонь», науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.

3. Кураков Є. Маркетингові заходи з підвищення конкурентоспроможності ресторану «Олександрівський», науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.

4. Бітнер С.Б. Маркетингове дослідження ринку ковбасних виробів, науковий керівник – доц. Устенко І.А.

5. Щеголькова А. Дослідження інсайтів споживачів ігристих вин, науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.

6. Мільчева В.В. Обґрунтування доцільності розробки та впровадження нових видів продукції на ПрАТ «Одесавинпром», науковий керівник – ст. викл. Голодонюк О. М.imag11e

7. Негруца С.С. Інновації та дослідження у маркетинговій діяльності підприємства, науковий керівник – викладач І кат. Богач Ю.В.

 Стендові доповіді:

1. Зінченко А.С. Аналіз ризиків макро- та мікросередовища підприємства з виробництва борошна, науковий керівник – проф. Мардар М.Р.

2. Пономаренко Т.Р. Портфельний аналіз та функціональні стратегії ПАТ «Одеський коровай», науковий керівник – проф. Мардар М.Р.

3. Стафійчук Д. Маркетингова стратегія Одеського заводу шампанських вин, науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.

4. Черній А. Стан ринку заморожених кулінарних напівфабрикатів, науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.

5. Ліщинська Г. Шляхи підвищення конкурентоспроможності кондитерських виробів, науковий керівник – доц. Голубьонкова О.О.

6. Козакевич О.О. Маркетингова стратегія підприємства ПРАТ «Шустов», науковий керівник – доц. Устенко І.А.

7. Хлєбодарова О. І. Методи оцінки ефективності заходів мерчандайзингу, науковий керівник – ст.викл. Лозовська Г.М.

8. Лєгєндзевич К.В. POS-матеріали як ефективний інструмент просування товарів в торговельній точці, науковий керівник – ст.викл. Лозовська Г.М.

9. Христич А.В.Портфельний аналіз ПрАТ «ОЗШВ», науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.

10. Жук Д.О. Аналіз конкурентного середовища ПрАТ «ОЗШВ», науковий керівник – ст. викл. Брайко М.Г.

11. Мокряк Р.А. Основні тенденції розвитку українського ринку біопалива: історія та перспективи, науковий керівник – ст. викл. Шекера С.С.

12. Кулеша В.І. Аналіз ринку хліба та хлібобулочних виробів, науковий керівник – проф. Мардар М.Р.

13. Дякіна С. Аналіз переваг споживачів на ринку молочної продукції України, науковий керівник – викладач вищої категорії Воронкова Ю.В.

14. Пономаренко В. Маркетингові дослідження ринку шоколадних виробів України, науковий керівник – викладач вищої категорії Воронкова Ю.В.