29 березня об 11.00, за допомогою платформи провдення відеоконферецій Zoom, в рамках Наукової студентської конференції здобувачів вищої освіти було проведено секційне засідання кафедри МАРКЕТИНГУ, ПІДПРИЄМНИЦТВА І ТОРГІВЛІ. Наукові керівники – проф. Логодієнко В.В., проф. Мардар М.М. Секретар – ст.викл. Соколюк К.Ю.
В ході роботи було заслухано ряд наукових доповідей ЗВО ОС «Бакалавр» та «Магістр» за напрямами: 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Особливо цікаві доповіді, що активно обговорювались, таких студентів:
- Качковської Анастасії, тема доповіді: «Фірмовий стиль як комплексна реклама».
Науковий керівник — доц. Донець Л.Я.
- Стоянової Олени, тема доповіді: «Аналіз конкурентного середовища ТОВ “Ред Булл Україна”.
Науковий керівник — доц. Лозовська Г.М.
- Захарії Зінаїди, тема доповіді: «Особливості розробки маркетингової стратегії для аграрного підприємства».
Науковий керівник — ст. викл. Соколюк К.Ю.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |