Некомерційний маркетинг

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Некомерційний маркетинг – це діяльність некомерційних утворень або фізичних осіб в конкурентному середовищі, заснована на принципах класичного маркетингу і спрямована на досягнення цілей, не пов’язаних безпосередньо з отриманням прибутку. Некомерційний маркетинг розділяють на три види: 1) маркетинг державних некомерційних суб’єктів; 2) маркетинг недержавних некомерційних суб’єктів; 3) маркетинг фізичних осіб, що займаються некомерційної діяльністю. Метою діяльності некомерційних суб’єктів є певна користь, вигода, створювана для суспільства в цілому або окремих груп населення. Ця користь називається соціальним ефектом. Некомерційний маркетинг є складовою маркетингової діяльності та маркетингового менеджменту підприємства. Освітній компонент “ Некомерційний маркетинг” базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Маркетинг комерційних та рекреаційних послуг», «Маркетингові комунікації».

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою викладання навчальної дисципліни “Некомерційний маркетинг” є опанування методів та методик некомерційного маркетингу, засвоєння комплексу конкретних сучасних методів професійної діяльності маркетолога в соціальних організаціях та на українських підприємствах в сучасних умовах.

Силабус: Некомерційний маркетинг 2024

Силабус: Некомерційний маркетинг 2023