Основи бізнес-комунікацій

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Сучасний бізнес стає все більш глобальним та цифровим, що вимагає вміння ефективно комунікувати в різних культурних контекстах та з використанням сучасних технологій. Успішний бізнес залежить від чіткої та ефективної комунікації як всередині організації, так і з зовнішніми партнерами, клієнтами та іншими зацікавленими сторонами. Вміння правильно доносити інформацію, вести переговори, презентувати ідеї та будувати відносини – це ключові навички для досягнення бізнес-цілей. У будь-якому бізнесі виникають конфлікти та проблеми, і вміння ефективно комунікувати є ключовим для їх вирішення, вміння слухати, розуміти різні точки зору, вести переговори та знаходити компроміси – це важливі навички для успішного управління конфліктами.
В умовах жорсткої конкуренції вміння ефективно комунікувати стає вирішальним фактором, що відрізняє успішні компанії від невдалих. Вміння будувати довіру, створювати позитивний імідж та налагоджувати довгострокові відносини з клієнтами та партнерами – це ключові переваги бізнес комунікацій.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою викладання освітнього компоненту “ Основи бізнес-комунікацій ” – спрямовано на формування у здобувачів вищої освіти системного уявлення про теоретичні засади та практичні навички ділового спілкування в сучасному бізнес-середовищі. У процесі вивчення освітнього компоненту студенти ознайомлюються з видами, принципами та технологіями комунікацій, вчаться ефективно використовувати вербальні та невербальні засоби, створювати ділову документацію, вести переговори, проводити презентації та застосовувати правила етикету в діловій сфері.

Силабус: Основи бізнес-комунікацій 2024