Практична стилістика і копірайтинг

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Уміння володіти словом здавна поціновувалося у суспільстві. Копірайтинг сьогодні – це не тільки створення рекламних матеріалів, а й звичайне написання текстів для статей. Копірайтингом наразі називають матеріали не тільки рекламного, а й просто інформаційного характеру, написання будь-яких інтернет-сторінок, розділів новин, статей, авторських текстів. Робота копірайтера пов’язана зі створенням унікальних, нових текстів або просто написанням статей, не обов’язково рекламного характеру. Для відповідності цим вимогам копірайтеру необхідно володіти мистецтвом слова, психологією, маркетинговими навичками. Протягом вивчення данного освітнього компоненту у здобувачів освіти має сформуватися розуміння важливості процесу створення рекламного звернення як потужного важеля психологічного впливу на свідомість споживача та інструменту досягнення комерційної ефективності на шляху просування виробленого компанією продукту. Освітній компонент «Практична стилістика та копірайтинг» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Основи підприємницької діяльності», «Історія маркетингу та реклами», «Маркетинг послуг», «Маркетинг соціальних мереж (SMM)», «Українська мова».

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Метою викладання навчальної дисципліни «Практична стилістика та копірайтинг» є набуття студентами практичних навичок створення інформаційних матеріалів у галузі маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю, опанування сучасних технологій копірайтингу. У студентів формується розуміння специфіки роботи з текстами з урахуванням особливостей цільових аудиторій, каналів комунікації, позиціонування, мотивів споживацької поведінки.

Силабус: Практична стилістика та копірайтинг 2023

Силабус: Практична стилістика та копірайтинг 2022
Робоча програма: Практична стилістика та копірайтинг