ПРАКТИЧНА ЗНАЧУЩІСТЬ РОЗРОБОК СТУДЕНТІВ-МАРКЕТОЛОГІВ. ПРОЄКТ “КЮВЕ АКАДЕМІЯ”

Навчання стає цікавим тоді, коли воно не фокусується на теорії, а дає змогу вирішувати складні практичні питання діючих підприємств. Саме таке навчання взагалі в ОНАХТ і на кафедрі Маркетингу, підприємництва і торгівлі зокрема. Цього року відбувся ювілейний, п’ятий випуск маркетологів. Той, перший випуск був дуже пам’ятним, цікавим, хвилюючим. І запам’ятався він цікавими проектами.

Так, студенти першого набору спеціальності маркетинг в 2015-2016 навчальному році активно працювали над запитом одного з провідних підприємств півдня України – Одеського заводу шампанських вин. Проект «Кюве Академія» – це симбіоз співробітництва викладачів академії, представників виробництва та студентів,  робота над яким тривала 9 місяців.

Протягом цілого навчального року велася активна робота: студенти маркетологи вивчали продукцію підприємства, його вітчизняних та закордонних конкурентів, проводили глибинні інтерв’ю споживачів, складали карти емпатії, досліджували ключові бар’єри молоді стосовно споживання ігристого вина, розробляли нові концепції. Студенти-винороби працювали над створенням відповідного продукту.

В результаті плідної співпраці: консультацій, лекцій, дегустацій  студентів технологів та маркетологів, викладачів та представників виробництва було розроблено купажі, проведено вторинне бродіння та розроблено концепт рекламної кампанії.

Результатом стало 30 тон ігристого вина та захоплююча презентація-захист кваліфікаційних робіт у стінах самого підприємства.

Маркетологи запропонували три концепції з відповідними назвами та стратегіями позиціонування та просування, нові оригінальні дизайні пляшок. Комісія, до складу якої ввійшло керівництво підприємство, працівники відділу маркетингу, керівництво академії, відмітили високий рівень виконаної роботи.