Рекламний менеджмент

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Розвиток української реклами відбувався паралельно із формуванням та структуруванням інформаційного простору країни, що вимагало формування відповідної правової бази з метою регулювання відносин, які виникають в процесі створення, розповсюдження та отримання реклами. Нині реклама залишається найбільш дієвим засобом впливу на цільову аудиторію у системі маркетингових комунікацій (особливо на споживчому ринку).

Необхідність ефективного управління рекламою обумовлено значними витратами на цю сферу діяльності та впливом реклами на цільові показники роботи будь-якого підприємства – прибуток, об’єм збуту тощо. Сьогодні важливою складовою маркетингової діяльності підприємства повинна бути ефективна реклама, яка забезпечує поширення інформації з метою посиленого впливу споживача та сприяє здійсненню ним покупки.

Освітній компонент «Рекламний менеджмент» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент», «Технології Digital маркетингу».

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою освітнього компоненту є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок у галузі управління рекламною діяльністю.


Силабус: Рекламний менеджмент