Розробка маркетингової стратегії вітчизняного бренду: цікавий досвід магістрів

Як ви уявляєте собі процес розробки стратегії маркетингу? Може так: сидять дорослі, розумні люди у дорогих ділових костюмах та чинно  спілкуються і заносять якісь дані у документи? Може десь саме так і відбувається, але тоді результатом, як правило, стає «мертвий» документ, що зберігається у керівника у сейфі.

В ОНАХТ, на лекціях зі Стратегічного маркетингу цей процес відбувається дуже цікаво, часто у формі воркшопів.

Найбільш популярне визначення даного методу таке: «воркшоп — інтенсивний навчальний захід, на якому учасники навчаються перш за все завдяки власній активній роботі».

20 листопада на лекцію до магістрів спеціальності Маркетинг прийшов випускник ОНАХТ, власник та керівник компанії ТОВ «Селком ЛТД» – Сеогій Селіхов. І навіть карантинні обмеження не стали нам на перешкоді.

Сергій вже не перший раз співпрацює з нами: консультується з питань організації маркетингової діяльності, досліджує попит на свою продукцію, питає думки студентів стосовно нового дизайну, методів просування тощо. І завжди отримує чудові результати. Чому? Тому, що його продукція ТМ «Чудесник» спрямована на молодих дівчат, які піклуються про стан своєї шкіри, бажають бути здоровими та красивими, використовуючи вітчизняну продукцію.

Саме тому, на лекції зі Стратегічного маркетингу Сергій презентував нашим магістрам варіанти пакування, логотипів, запитав про найбільш ефективні шляхи просування тощо. Студенти (точніше студентки) із захватом вислухали та запропонували своє бачення розв’язання цих питань, порекомендували декількох блогерів, обґрунтували своє бачення стратегії розвитку ТМ «Чудесник». До речі, найактивніші учасниці отримали від Сергія подарунки.

IMG_20201113_101247