Стратегічний маркетинг

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Управління маркетинговою діяльністю бізнесу повинно будуватися на обґрунтованих, зважених управлінських рішеннях, що досить складно в умовах високої нестійкості та непередбачуваності зовнішнього середовища. Проте, опанування певних методів та інструментів стратегічного маркетингу, дозволить значно полегшити цю діяльність та підвищити рівень ефективності бізнесу.

В результаті здобувачі будуть знати:

  • теоретичне підґрунтя стратегічної маркетингової діяльності підприємства, її наукове формування та обґрунтування;
  • елементи маркетингової стратегії та наукові підходи до їх визначення;
  • інструменти маркетингового стратегічного аналізу;
  • класифікацію та формування стратегії маркетингу;
  • методи контролю у стратегічному маркетингу.

Та вміти:

  • формулювати місію підприємства;
  • установлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства;
  • здійснювати маркетинговий стратегічний аналіз;
  • визначати пропозиції підприємства на ринку та відповідні стратегії;
  • формувати відповідні різновиди маркетингових стратегій підприємства;
  • розробляти плани реалізації маркетингової стратегії;
  • надавати маркетингову оцінку стратегічній діяльності підприємства;
  • контролювати стратегічну маркетингову діяльність підприємства.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Стратегічний маркетинг» є формування у здобувачів теоретичних і практичних навичок розробки і використання стратегічних підходів в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства.

Силабус: Стратегічний маркетинг
Робоча програма: Стратегічний маркетинг