АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Для успішного розвитку бізнесу необхідно не просто реагувати на зміни у зовнішньому середовищі, а й вміти планувати свою діяльність, прогнозувати та розробляти і реалізовувати стратегічні рішення. Все це є складню задачею в умовах високої нестійкості та непередбачуваності зовнішнього середовища. Проте, опанування певних методів та інструментів стратегічного маркетингу, дозволить значно полегшити цю діяльність та підвищити рівень ефективності бізнесу.
В результаті здобувачі будуть знати:
- теоретичне підґрунтя стратегічної маркетингової діяльності підприємства, її наукове формування та обґрунтування;
- елементи маркетингової стратегії та наукові підходи до їх визначення;
- інструменти маркетингового стратегічного аналізу;
- класифікацію та формування стратегії маркетингу;
- методи контролю у стратегічному маркетингу.
Та вміти:
- формулювати місію підприємства;
- установлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства;
- здійснювати маркетинговий стратегічний аналіз;
- визначати пропозиції підприємства на ринку та відповідні стратегії;
- формувати відповідні різновиди маркетингових стратегій підприємства;
- розробляти плани реалізації маркетингової стратегії;
- надавати маркетингову оцінку стратегічній діяльності підприємства;
- контролювати стратегічну маркетингову діяльність підприємства.
.
МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Метою викладання дисципліни «Стратегія та планування маркетингу» є формування у здобувачів теоретичних і практичних навичок розробки і використання стратегічних підходів у маркетинговій діяльності підприємства.
Силабус: Стратегія та планування маркетингу
Методичні вказівки до виконання КР “Стратегія та планування маркетингу”