Стратегія та планування маркетингу

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Для успішного розвитку бізнесу необхідно не просто реагувати на зміни у зовнішньому середовищі, а й вміти планувати свою діяльність, прогнозувати та розробляти і реалізовувати стратегічні рішення. Все це є складню задачею в умовах високої нестійкості та непередбачуваності зовнішнього середовища. Проте, опанування певних методів та інструментів стратегічного маркетингу, дозволить значно полегшити цю діяльність та підвищити рівень ефективності бізнесу.

В результаті здобувачі будуть знати:

  • теоретичне підґрунтя стратегічної маркетингової діяльності підприємства, її наукове формування та обґрунтування;
  • елементи маркетингової стратегії та наукові підходи до їх визначення;
  • інструменти маркетингового стратегічного аналізу;
  • класифікацію та формування стратегії маркетингу;
  • методи контролю у стратегічному маркетингу.

Та вміти:

  • формулювати місію підприємства;
  • установлювати адекватні маркетингові стратегічні цілі підприємства;
  • здійснювати маркетинговий стратегічний аналіз;
  • визначати пропозиції підприємства на ринку та відповідні стратегії;
  • формувати відповідні різновиди маркетингових стратегій підприємства;
  • розробляти плани реалізації маркетингової стратегії;
  • надавати маркетингову оцінку стратегічній діяльності підприємства;
  • контролювати стратегічну маркетингову діяльність підприємства.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Стратегія та планування маркетингу» є формування у здобувачів теоретичних і практичних навичок розробки і використання стратегічних підходів у маркетинговій діяльності підприємства.

Силабус: Стратегія та планування маркетингу

Методичні вказівки до виконання КР “Стратегія та планування маркетингу”

Робоча програма: Стратегія та планування маркетингу