Сучасні методи просування продовольчих товарів

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Освітній компонент (ОК) «Сучасні методи просування продовольчих товарів»
Сучасні методи просування продовольчих товарів – це теорія та практика розробки принципів просування продовольчої продукції, методів прогнозування й моделювання ринкових процесів в комунікаційної діяльності, сучасних методів просування продовольчих товарів з застосуванням системи знань з інформаційного забезпечення процесу просування; формування навичок проведення та аналізу систем просування на підприємствах; використання показників підприємства і методів оцінювання ефективності просування. Особлива увага приділяється новітнім інструментам просування продовольчих товарів.
Розробка комплексної стратегії просування є найбільш ефективним для досягнення ефективності в сфері підприємництва, торгівлі з урахуванням ринкових вимог та можливостей підприємства. Поєднання різних методів просування товару забезпечує двосторонність комунікацій, максимальну кількість споживачів і дозволяє уникнути невиправданого ризику. Застосування інноваційних методів просування товарів підвищить креативність підприємства, що, у свою чергу, стимулюватиме інтерес існуючих та потенційних споживачів до товару, збільшить продажі та зміцнить імідж підприємства на ринку.
Освітній компонент «Сучасні методи просування товарів» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Товарна інноваційна політика та політика розподілу», «Технологія Digital маркетингу»

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою викладання навчальної дисципліни “Сучасні методи просування продовольчих товарів” є оволодіння знаннями та навичками просування продовольчих товарів з метою прийняття ефективних виробничих, організаційних і наукових рішень на рівні сучасних вимог; надання та засвоєння знань щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, зарубіжного досвіду товаропросування.

Силабус: Сучасні методи просування продовольчих товарів 2024