Сучасні методи просування товарів

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Сучасні методи просування товарів – це теорія та практика розробки принципів просування продукції, методів прогнозування й моделювання ринкових процесів в комунікаційної діяльності, сучасних методів брендингу та PR з застосуванням системи знань з інформаційного забезпечення процесу просування; формування навичок проведення та аналізу PR-проектів на підприємствах; використання показників підприємства і методів оцінювання ефективності просування. Особлива увага приділяється новітнім рекламним технологіям, піару, мерчандайзингу.

Розробка комплексної стратегії просування є найбільш ефективним для досягнення ефективності в сфері підприємництва, торгівлі з урахуванням ринкових вимог та можливостей підприємства. Поєднання різних методів просування товару забезпечує двосторонність комунікацій, максимальну кількість споживачів і дозволяє уникнути невиправданого ризику. Застосування інноваційних методів просування товарів підвищить креативність підприємства, що, у свою чергу, стимулюватиме інтерес існуючих та потенційних споживачів до товару, збільшить продажі та зміцнить імідж підприємства на ринку.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання навчальної дисципліни “Сучасні методи просування товарів” є оволодіння знаннями та навичками просування товарів з метою прийняття ефективних виробничих, організаційних і наукових рішень на рівні сучасних вимог; надання та засвоєння знань щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, зарубіжного досвіду товаропросування.

Силабус: Сучасні методи просування товарів
Робоча програма: Сучасні методи просування товарів