VIІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція

17.04. 2025 р. пройшло пленарне засідання VIІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ  СТУДЕНТСЬКОЇ  НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді».

Кафедру Маркетингу, підприємництва і торгівлі представили дві студентки Пастух Надія, керівник – к.е.н., доц. Євтушок О.В. з доповідю МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СПОРТИВНИХ ПОСЛУГ В М. ОДЕСА НА ПРИКЛАДІ СИСТЕМИ ФІТНЕС-КЛУБІВ STREKOZA та Жигунова Марія, науковий керівник д.е.н., проф. Лагодієнко В.В. з доповідю СТРАТЕГІЯ DIGITAL КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ, де розкрили актуальні наукові дослідження в області маркетингу.

 18 квітня 2025 року здобувачі вищої освіти спеціальності Маркетинг долучились до секційної роботи VIІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ  СТУДЕНТСЬКОЇ  НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ» «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді».

Роботу секції №3 МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ  очолювали д.е.н., проф. Лагодієнко В.В. (голова) та доц. Донець Л.Я. (секретар).

На конференції було представлено широкий спектр маркетингових досліджень, освітлено тренди та проблеми з якими стикаються підприємства різних галузей в управлінні. Зокрема, Здобувачами освіти сеціальності 075 “Маркетинг” були представлені доповіді:

  1. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СВК «РОДИНА»

Євтушок О.В. здобувачка СВО «Магістр» ННІЕУіБ

Науковий керівник  – к.е.н., доцент Лозовська Г.М.

  1. ТРЕНДИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У 2025 РОЦІ

Коваль С. здобувач СВО «Магістр» ННІЕУіБ

Науковий керівник – к.т.н., доцент Донець Л.Я., к. с.н., доц.
Мунтян І.В.

  1. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ, НА ПРИКЛАДІ КК «ROSHEN»

Мальона О.М. здобувачка СВО «Бакалавр» ННІЕУіБ

Науковий керівник  – к.т.н., доцент Донець Л.Я.

  1. МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ В УПРАВЛІННІ РЕАЛІЗАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

Зозуля І.А., аспірант кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі

Науковий керівник  – д.е.н., професор Лагодієнко В.В.

  1. СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Круліковський К.Ю., аспірант Маркетингу, підприємництва і торгівлі

Науковий керівник  – д.е.н., професор Савченко Т.В.

  1. СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТАЛОГО РОЗВИТКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧИХ ПІДПРИЄМСТВ

Рибалко В.С., аспірант Маркетингу, підприємництва і торгівлі

Науковий керівник  – PhD., доцент Мільчева В.В.

  1. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ В INSTAGRAM

Пастух Н.В., здобувач СВО «Бакалавр» ННІЕУіБ

Науковий керівник – д.е.н., доц. Савченко Т.В.

🌍Ця значуща подія відкриває нові можливості для майбутніх фахівців, сприяючи розвитку наукових досліджень та впровадженню інновацій у сфері маркетингу, підприємництва та торгівлі. За результатами конференції опубліковано збірник тез, де студенти представили 19 робіт.

Щиро дякуємо всім учасникам за їхні інноваційні підходи, креативність та професіоналізм. Ви – майбутнє науки та практики. Продовжуйте вдосконалювати свої знання та впевнено підкорювати нові вершини.

3Снимок 4Снимок 8Снимок 7Снимок 5Снимок 6Снимок