17.04. 2025 р. пройшло пленарне засідання VIІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді».
Кафедру Маркетингу, підприємництва і торгівлі представили дві студентки Пастух Надія, керівник – к.е.н., доц. Євтушок О.В. з доповідю МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СПОРТИВНИХ ПОСЛУГ В М. ОДЕСА НА ПРИКЛАДІ СИСТЕМИ ФІТНЕС-КЛУБІВ STREKOZA та Жигунова Марія, науковий керівник д.е.н., проф. Лагодієнко В.В. з доповідю СТРАТЕГІЯ DIGITAL КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО СЕКТОРУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ, де розкрили актуальні наукові дослідження в області маркетингу.
18 квітня 2025 року здобувачі вищої освіти спеціальності Маркетинг долучились до секційної роботи VIІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ» «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді».
Роботу секції №3 МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ очолювали д.е.н., проф. Лагодієнко В.В. (голова) та доц. Донець Л.Я. (секретар).
На конференції було представлено широкий спектр маркетингових досліджень, освітлено тренди та проблеми з якими стикаються підприємства різних галузей в управлінні. Зокрема, Здобувачами освіти сеціальності 075 “Маркетинг” були представлені доповіді:
- АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СВК «РОДИНА»
Євтушок О.В. здобувачка СВО «Магістр» ННІЕУіБ
Науковий керівник – к.е.н., доцент Лозовська Г.М.
- ТРЕНДИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У 2025 РОЦІ
Коваль С. здобувач СВО «Магістр» ННІЕУіБ
Науковий керівник – к.т.н., доцент Донець Л.Я., к. с.н., доц.
Мунтян І.В.
- ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ, НА ПРИКЛАДІ КК «ROSHEN»
Мальона О.М. здобувачка СВО «Бакалавр» ННІЕУіБ
Науковий керівник – к.т.н., доцент Донець Л.Я.
- МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ В УПРАВЛІННІ РЕАЛІЗАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА
Зозуля І.А., аспірант кафедри Маркетингу, підприємництва і торгівлі
Науковий керівник – д.е.н., професор Лагодієнко В.В.
- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Круліковський К.Ю., аспірант Маркетингу, підприємництва і торгівлі
Науковий керівник – д.е.н., професор Савченко Т.В.
- СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТАЛОГО РОЗВИТКУ АГРОПРОДОВОЛЬЧИХ ПІДПРИЄМСТВ
Рибалко В.С., аспірант Маркетингу, підприємництва і торгівлі
Науковий керівник – PhD., доцент Мільчева В.В.
- АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ В INSTAGRAM
Пастух Н.В., здобувач СВО «Бакалавр» ННІЕУіБ
Науковий керівник – д.е.н., доц. Савченко Т.В.
🌍Ця значуща подія відкриває нові можливості для майбутніх фахівців, сприяючи розвитку наукових досліджень та впровадженню інновацій у сфері маркетингу, підприємництва та торгівлі. За результатами конференції опубліковано збірник тез, де студенти представили 19 робіт.
Щиро дякуємо всім учасникам за їхні інноваційні підходи, креативність та професіоналізм. Ви – майбутнє науки та практики. Продовжуйте вдосконалювати свої знання та впевнено підкорювати нові вершини.