Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з спеціальності 075 «Маркетинг» 2020 року

Диплом Струц Лизи (1)4-5 березня 2020 року завершилось підведення підсумків Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт 2019/2020 н.р. У ІІ турі конкурсного відбору зі спеціальності 075 «Маркетинг», який проходив у Тернопільському національному економічному університеті, взяли участь наукові роботи 117 учасників з усієї країни.

Наукова робота студентів СВО «Магістр» 1-го року навчання  Струц Є.М. (075 «Маркетинг») і Фещук Л.О. (076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»), керівник – старший викладач кафедри МПіТ Брайко М.Г., на тему «Маркетингове забезпечення організації івенту в форматі фестивалю» за результатами першого етапу ІІ туру конкурсу набрала 73 бали та   отримала диплом ІІІ ступеню.

Щиро вітаємо наших студентів!