26 квітня 2018 року в ХНЕУ ім. С. Кузнеця відбувся фінал XII Міжнародного конкурсу студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас».
Тема цього року «Проекти, події та ініціативи для малих міст: бізнес та суспільний сектор»
Конкурс відвідало 13 команд з 8 вишів Харкова, Одеси, Тернополя, Чернігова, Сум та Донецька.
Перші місця отримали:
Секція «PR- ПРОЕКТИ»
Команда Одеської національної академії харчових технологій (капітан команди «Ч» – Чорний Михайло) з проектом «Черноморськ чекає» (Черноморск, как он есть).
Наукові керівники: Голубьонкова Олена Олексіївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі; Брайко Марина Герольдівна, старший викладач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі.
Секція «МАРКЕТИНГ»
Команда Одеської національної академії харчових технологій (капітан команди «Самий Цимєс» – Струц Єлизавета) з проектом «Фестиваль «Гранд Каньон». Наукові керівники: Голубьонкова Олена Олексіївна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі; Брайко Марина Герольдівна, старший викладач кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі.