Статистичні методи аналізу і прогнозування у маркетингу

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

В умовах значних змін у сучасному світі, світової інтеграції і взаємозв’язків, зростання складності наукових досліджень набуває особливого значення підготовка маркетологів, спроможних здійснювати статистичний аналіз досліджуваних явищ та процесів і розроблювати прогнози їх майбутнього розвитку. В ході вивчення освітнього компоненту головна увага приділятиметься сутності статистичних моделей сучасних маркетингових явищ і процесів, умовам застосування методів аналізу та оцінювання їх параметрів та дослідженню, науковій інтерпретації результатів аналізу й практичному застосуванню побудованих моделей. В результаті вивчення дисципліни майбутні бакалаври маркетингу навчаться формувати банк статистичних моделей динаміки та взаємозв’язків явищ і процесів у маркетинговій діяльності, що дозволить у майбутній практичній діяльності володіти потужним інструментом обґрунтування управлінських маркетингових рішень, з високою точністю обґрунтовувати прогнози основних показників результативності маркетингової діяльності: обсягів продаж та прибутку, частки ринку, обґрунтовувати бюджети маркетингових програм.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою викладання освітнього компоненту «Статистичні методи аналізу і прогнозування у маркетингу» є вивчення здобувачами основних теоретичних і практичних положень побудови економіко-статистичних моделей складних процесів та практичного використання результатів аналізу для забезпечення наукових висновків та гіпотез у маркетингу. Об’єктом вивчення дисципліни є результати розвитку масових процесів у маркетингу різного походження (фінансових, соціально-економічних, технологічних тощо). Предметом дисципліни є механізм застосування статистичних методів в аналізі та прогнозуванні явищ і процесів у маркетингу.

Силабус: Статистичні методи аналізу та прогнозування у маркетингу 2023

Силабус: Статистичні методи аналізу та прогнозування у маркетингу 2022
Робоча програма: Статистичні методи аналізу і прогнозування у маркетингу