Управління проєктами та ризиками у маркетингу

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Значна частина сучасного бізнесу в Україні  та у   світі є  проєктно -орієнтованою.   Це пов’язано з тим, що все більше компаній орієнтуються на створення принципово нових продуктів або послуг, на досягнення нових результатів у відомих сферах. Управлінські проєкти у сфері маркетингу –   це серйозні заходи, які націлені на реалізацію маркетингових стратегій компанії.
Від уміння реалізувати маркетинговий проєкт   залежить ефективність функціонування  всіх систем підприємства. Управління проєктами стає актуальною і важливою сферою для маркетологів будь-якої ланки.

Управління проєктами у маркетингу –    ефективний інструмент в арсеналі методів управління і прийняття рішень кожного керівника. За даними   Міжнародної асоціації управління проєктами, при залученні сучасних методик і програм управління,  проєкт у маркетингу  здатний заощадити компанії до 30 % часу і 20 % коштів, витрачених на реалізацію всіх проєктів.   Сучасне управління проєктами у маркетингу  –  це   збалансована система, оволодіння якою надасть можливість бакалаврам маркетингу втілювати в практику маркетингового управління управлінські проєкти з реалізації маркетингових стратегій, консалтингу, маркетингового аудиту. В ході вивчення дисципліни здобувачі навчаться управляти закупівлями, формувати бюджет та складати кошторис проєкту, будувати мережеві графіки реалізації проєкту, оцінювати маркетингові ризики проєкту: товарні, цінові, збутові, комунікаційні.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Управління проєктами та ризиками у маркетингу»  є сприяння оволодінню здобувачами спеціальності «Маркетинг» навиками та принципами управління проєктами,  формування у майбутніх фахівців сучасного системного мислення та комплексу спеціальних вмінь і навичок застосування універсального інструментарію розробки та реалізації універсальних маркетингових проєктів з метою досягнення ефективного існування та розвитку підприємств.

Силабус для ОПП Маркетинг та Digital-комунікації_Управління ПРуМ

Силабус: Управління проєктами та ризиками у маркетингу
Робоча програма: Управління проєктами та ризиками у маркетингу