Маркетинговий аналіз та аудит підприємств

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Функціонування вітчизняних підприємств, зокрема підприємств  харчової та переробної промисловості, в умовах ринкової економіки зумовлює необхідність адаптованого управління формуванням  комплексу маркетингу, який відповідатиме потребам споживачів та водночас сприятиме прибутковості виробників. У зв’язку з цим доцільним стає використання теоретичних концепцій та практичного інструментарію маркетингового аналізу і аудиту,  основною складовою предмету яких є аналіз і аудит маркетингового середовища,  маркетингової товарної, збутової, цінової та комунікаційної політики.

Вивчення дисципліни «Маркетинговий аналіз і аудит підприємств» передбачає ознайомлення із завданнями аналізу і аудиту; підходами до формування джерел інформації, що підлягає аналізу; оволодіння методиками аналізу і аудиту маркетингового середовища підприємства та складових комплексу маркетингу, аналізу маркетингових ризиків; ознайомлення з організацією маркетингового аудиту, його плануванням та розробки програми аудиту, критеріями вибору виконавців   з виконання послуг маркетингового аудиту, документальним оформленням результатів аудиту та досьє аудитора. Реалізація практичних завдань в процесі вивчення дисципліни здійснюється на прикладі підприємств харчової, переробної сфери агропромислового комплексу та рекреаційної сфери, що відповідає стратегії розвитку та стратегічним пріоритетам регіональної стратегічної політики.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Маркетинговий аналіз і аудит»  є сприяння оволодінню здобувачами спеціальності «Маркетинг»  СВО «Бакалавр» теоретичними знаннями, практичними навиками, методичними підходами  та принципами маркетингового аналізу та маркетингового аудиту  й формування основи системного підходу в пошуку маркетингових можливостей підвищення ефективності діяльності підприємства та аналізі його маркетингових ризиків. Вивчення  освітньої компоненти дозволяє оволодіти засобами та методами маркетингового системного аналізу та аудиту для підвищення ефективності стратегічної, тактичної та операційної маркетингової діяльності підприємства.

Силабус для ОПП Маркетинг та Digital-комунікації_Маркетинговий аналіз і аудит підприємств

Силабус: Маркетинговий аналіз та аудит підприємств
Робоча програма: Маркетинговий аналіз та аудит підприємств