Організація зв’язків з громадськістю

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Зв’язки з громадськістю (англ. public relations, PR) – діяльність спрямована на покращання відношень між організацією та різними колами громадськості шляхом формування її сприятливого іміджу, позитивного ставлення до її продуктів, а також нейтралізації негативних подій і чуток.

Робота з громадськістю визначається фахівцями як діяльність, спрямована на формування, координацію і управління суспільними зв’язками.

Під колами громадськості розуміються різні організації, об’єднання громадян, установи, засоби масової інформації, державні установи, місцеві органи влади, окремі громадяни.

PR водночас може бути достатньо оперативним інструментом комунікаційної стратегії компанії, реалізуючи довгострокові задачі зі:
– створення та підтримки корпоративної репутації компанії,
– налагодження необхідних контактів,
– переконання конкретних цільових груп.

Створення позитивного іміджу своєї організації допомагає організації у просуванні своїх продуктів, підвищення довіри до свого бізнесу, допомагає встановленню партнерських зв’язків, інтеграційному зростанню бізнесу.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Мета дисципліни – надання майбутнім фахівцям-маркетологам знань та вмінь визначення та використання основних складових PR-технологій в різних сферах сучасного життя, особливо в комунікативній складовій відносин харчових та переробних підприємств з партнерами, споживачами, засобами масової інформації тощо.

Силабус: Організація зв’язків з громадськістю
Робоча програма: Організація зв’язків з громадськістю