Поведінка споживача

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

У ринкових умовах без знання поведінки споживачів неможливо ефективно працювати на ринку. Саме ті підприємства, які зуміють дослідити особливості поведінки споживачів, а також вплинути на їхню поведінку, чи, принаймні, врахувати її особливості в своїй діяльності, зможуть утримати чи розширити обсяги збуту продукції та прибутки.

Матеріали курсу представляють сучасні концепції, методи та інструменти оптимізації і модифікації параметрів поведінки споживачів, з урахуванням специфіки та впливовості зовнішніх і внутрішніх її чинників, особливостей процесів прийняття закупівельних рішень споживачами.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Мета дисципліни «Поведінка споживача»: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань з поведінки споживачів, набуття практичних навичок щодо вироблення, розвитку та збагачення прийомів та методів досліджень поведінки споживачів.

Силабус: Поведінка споживача
Робоча програма: Поведінка споживача