АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
У ринкових умовах без знання поведінки споживачів неможливо ефективно працювати на ринку. Саме ті підприємства, які зуміють дослідити особливості поведінки споживачів, а також вплинути на їхню поведінку, чи, принаймні, врахувати її особливості в своїй діяльності, зможуть утримати чи розширити обсяги збуту продукції та прибутки.
Матеріали курсу представляють сучасні концепції, методи та інструменти оптимізації і модифікації параметрів поведінки споживачів, з урахуванням специфіки та впливовості зовнішніх і внутрішніх її чинників, особливостей процесів прийняття закупівельних рішень споживачами.
.
МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Мета дисципліни «Поведінка споживача»: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань з поведінки споживачів, набуття практичних навичок щодо вироблення, розвитку та збагачення прийомів та методів досліджень поведінки споживачів.
Силабус: Поведінка споживача
Робоча програма: Поведінка споживача