Поведінка споживача

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Складова комплексу дисциплін з підготовки кваліфікованого фахівця-маркетолога; курс допомагає майбутнім маркетологам розвинути критичні знання та навички, необхідні для розуміння і впливу на споживачів.
Курс “Поведінка споживача” забезпечує студентів фундаментальними знаннями про психологічні, соціальні та культурні аспекти споживання. Це включає теорії мотивації, процес прийняття рішень, вплив соціальних груп, культурних та субкультурних факторів, тощо.
Здобувачі освіти навчаються методам збору та аналізу даних про споживачів. Це включає якісні та кількісні дослідження, використання різних джерел інформації, аналіз споживчих тенденцій та поведінкових патернів, пошук та формулювання інсайтів, врахування цінностей та очікувань споживачів для побудови комунікації зі споживачами, рекламних кампаній.

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Мета навчальної дисципліни «Поведінка споживача»: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань з поведінки споживачів, набуття практичних навичок щодо вироблення, розвитку та збагачення прийомів та методів досліджень поведінки споживачів.

Силабус: Поведінка споживача 2023
Силабус: Поведінка споживача 2022
Робоча програма: Поведінка споживача 2022