Маркетингова товарна політика

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Навчальна дисципліна, яка направлена на формування у студентів цілісної системи знань щодо формування ефективної маркетингової товарної політики на підприємстві, методами створення та удосконалення асортименту продукції відповідно до умов ринку та вимог споживача, управління якістю, конкурентоспроможністю та ціновою політикою під впливом попиту та пропозиції з урахуванням специфіки діяльності підприємств у галузі харчової та переробної промисловості, рекреаційних та комерційних послуг.

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Мета навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика»: формування теоретичних знань та практичних навичок маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики та розроблення товарів і послуг ринкової новизни.

Силабус: Маркетингова товарна політика 2023

Силабус: Маркетингова товарна політика 2022
Робоча програма: Маркетингова товарна політика 2022